Абонаментната ми карта за всички линии за градския транспорт в София изтече на 10.11.2012г. Както обикновено отидох днес да си заредя картата за още един месец. Обаче служителката ми обясни, че обновяват софтуера и не може да ми зареди картата в следващите три дни. При което аз не си купих билет, тъй като всеки ден трябва да сменям два транспорта или казано по друг начин трябва да дам 12 лв. заради неуредиците в системата им.
Това е повече от половината цена на месечната ми карта. Сами разбирате, че това е непосилна сума за един студент .
За беда бях проверен от контрола. Обясних им защо съм без билет и им показах бележката от последното ми плащане в уверение на това, че картата ми е изтекла. и няма как да си я заредя. Те взеха номера на картата от нея и ми казаха да отида да си я разблокирам, тоест глобиха ме с 20 лв.
Прибрах се в нас и видях, че на сайта на „Център за градска мобилност“ ЕАД има обява за промяната, но тя от 07.11.2012г. След това се обадих на Комисия за защита на потребителите и те ми казаха, че ще разрешат проблема и няма да ми се налага да плащам, тъй като има два основни довода за това:
1. Никой няма право да ти откаже плащане, а в този случай е точно така.
2. Обявата им за промяната е от 07.11.2012 г., тоест три дни преди промяната, а законовият срок е повече.
Човекът с когото говорих ми каза да отида в понеделник да подам жалба, но не беше много в час със закона и не е много сигурен какъв е срокът за известие при подобна промяна, но със сигурност не е три дни.

Ако има още някой опарил си, нека да подаде жалба. Да сложим край на произвола с нас като потребители и да покажем, че селските им номера за събиране на някой лев няма да минат.