Невероятно, но факт – Vivacom не даде наградите от промоционалната игра „3 години Vivacom“!!

Стартиралата през септември игра на мобилният оператор Виваком “3 години“имаше уж за цел да благодари на всички свои клиенти, но всъщност ги набута сериозно.
Множество кодове за играта бяха разпространени из магазините, в списанието на оператора, като дори на корпоративния сайт имаше разпилени още някакви кодове. Целта беше потребителите трябваше да изпращат посредством SMS на безплатен номер 3333.
Разбира се, участници бяха много, тъй като най-интересната отстъпка беше 100% отстъпка от месечната такса. За да имат шанс за тази отстъпка, клиентите трябваше да изпратят 20 кода чрез SMS. Разбира се, Vivacom намериха вратичка – оказа се, че играта имала допълнителни условия, необявени никъде – типично по Вивакомски! Клиентите трябвало да се обаждат на центъра за обслужване на клиенти и да заявят, че искат отстъпката, иначе не я получавали. Ами, че отстъпката ще се активира автоматично, а след проверка на 123 се оказало, че клиентите трябвало да се обадят, за да си я поискат до 7 октомври. Така клиентите, изпратили достатъчен брой кодове, се оказаха измамени и то доста сериозно.

В Общите условия на играта ясно пише, че всеки клиент, регистрирал успешно 20 кода печели 100% отстъпка от месечната такса. Регистрирахме, но нищо не стана. В самата организация на Vivacom не се знае какво се случва: Във Facebook се твърди, че всички ще получат отстъпка, докато на телефон 123 се твърди, че клиентите трябва да си я поискат, а в Общите условия пише, че тя се активира автоматично.

Разбира се, драмата не свършва до тук!

Защото дори спечелилите от играта Viva Free клиенти не получиха отстъпка, а тези, които са я получили, разбраха че тя не е за цялата месечна такса, а само за част от нея (1 от включените пакети).

Има и много клиенти, които са получили потвърдителен SMS, че печелят, а вече втори месец им излизат фактури с фигурираща месечна такса и липсваща отстъпка. Служители на компанията пък твърдят, че “получаването на отстъпката ставало поетапно и щяло да се активира в следващите няколко месеца”.

“100% отстъпка от една месечна такса (или зареждане на стойност 10 лв. за предплатената услуга) Спечелилите ще я получат автоматично в следващата си фактура.”
Дори за да се замаже общественото недоволство Виваком публикуваха в официалната си фен страница във Facebook следното изявление: “Както сме писали многократно, VIVACOM гарантира, че отстъпките ще бъдат получени от всички спечелили в играта независимо дали са се обадили на 123 или не.” Е, чаках, чаках и пак нищо!

Когато започнах да се оплаквам във Фейсбук, ме баннаха. Попитах останалите потребители на какво се дължи това, излезе, че голямото недоволство на клиентите не се толерира от Vivacom администраторите, които банват множество потребители след задаването на “неудобни въпроси”.

Фрапантните случаи продължават с друго оплакване в мрежата на клиент, че е получил отстъпка, но не получава електронната си фактура. След запитване, служители на Vivacom му отговарят, че фактури с нулева стойност не се издават. Това, разбира се, е лъжа и операторите са длъжни да издават месечни фактури, без значение от стойността им. Клиентът се е опитал да комуникира чрез имейл с компанията, но отново му е заявено, че отстъпка има, но фактура за съответния месец няма да получи.

Какво правим тогава? С нов собственик Vivacom отново успя да ни разочарова! И сега как да имам вяра след подобно нещо на всичко, което обещават? Нито промоциите им промоции, нито интернета интернет, нищото не им е наред! Само дето за пореден път ме измамиха

Снимка