В категория | Мобилни оператори

НЕКОРЕКТЕН ОПЕРАТОР- БОБ

На 27.02.2015г. вечерта ми спират изходящи и входящи повиквания поради надвишен лимит.В последствие се разбира,че това е станало при изпращане на 51 съобщения,последователни с добавена стойност.Приемам,че вината е моя.На следващата сутрин 28.02.2015г. плащам 100лв. депозит за да ми бъдат възстановени разговорите.Първия въпрос ми беше защо не ми е спрян номера при надвишаване на 50лв. колкото е лимита.Отговора им беше след като се консултираха с оператор,че системата не можела да реагира толкова бързо.Това не ме удовлетворява като отговор.След заплащане на въпросния депозит ми отговориха,че разговорите ми ще бъдат въстановени от 2 до 24 часа.След многократно набиране на произволни номера,рестартиране на апарат,не можех да набирам номера.Веднага се чуваше’в момента не може да бъдете обслужен’.Това продължи и след изстичане на 24 часовия срок.Пуснаха ми единствено входящи разговори.след многократно обаждане на оператор(в началото не можех и с оператор да се свържа)ми отговориха,че в системата картата ми е активна.На практика това не беше така.На 02.03.2015г. сутринта отивам отново в офис БОБ-Севлиево.Служителката се увери,че не мога да извършвам изходящи повиквания.Отново се свърза с техни представители и набра от моя апарат произволен номер,за да чуят през нейния апарат“в момента не можете да бъдете обслужен“.Това става на 46-час след като съм платил депозит.24 часовия срок отдавна е изстекъл.Проблема бил в системата.Този отговор също не ме устройва.Не си спазват договора.Аз нямам в случая вина.От мен се изисква да съм редовен платец.До преди този случай бях доволен от оператора.Пуснаха ми изходящите разговори в 11.33.16с на 28.02.2015г.,както писах след 46 часа.Пуснах жалба в офиса им,още няма отговор.Според мен обмислят как да ме изкарат виновен и да измислят за тях удовлетворяващ отговор.След случая вдигнаха лимита на картата ми от 50лв. на 150лв.Това не съм го искал.Също така в сайта излиза,че вече имам 1000мин.(безплатни) с договора.Оказва се,че не са толкова.500 мин.(безплатни)както преди случая.Отново некоректност от тяхна страна.Много стана.Разговорите са записани от оператор освен ако не са ги изтрили вече.

http://www.nekorektno.bg/wp-content/uploads/gravity_forms/1-c613c8f6c54ee219d598ff8dbb7122bc/2015/03/IMAG0063.jpg
http://www.nekorektno.bg/wp-content/uploads/gravity_forms/1-c613c8f6c54ee219d598ff8dbb7122bc/2015/03/IMAG0062.jpg
http://www.nekorektno.bg/wp-content/uploads/gravity_forms/1-c613c8f6c54ee219d598ff8dbb7122bc/2015/03/IMAG0064.jpg

Отговори / Коментирай

You must be logged in to post a comment.

ПУБЛИКАЦИИ

Категории

Архив по дата

март 2015
П В С Ч П С Н
« фев   апр »
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031