Здравейте,

На 22ри декември 2015 година поръчахме трапезна маса, 6 стола и допълнително текстил за възглавници за дивана ни от магазин за мебели Бали на ул. Бенковска във Варна. Мебелите се изработват от фирма в Троян. Срокът за изработка и доставка беше един месец, което ни устройваше. Предвид коледните и новогодишните празници поръчката ни се забави малко и дойде на 9ти февруари 2016. Приятелят ми беше у дома при получаването на поръчката. Когато платил остатъка от сумата му казали, че за касов бон трябвало да се отиде до магазина.

Преди да се прибера минах през магазина и си взех касовия бон. Като се прибрах у дома и видях мебелите ми се доплака:

1. Масата беше чудесна, НО едната й царга беше опръскана с байц венге. Можете да си представите това как изглежда в/у една маса цвят светъл орех.
2. Тапицерията на столовете беше объркана.
3. Столовете бяха с ужасно много дефекти. Например 5 от 6 стола се клатеха; не бяха изшкурени както трябва и като цяло бяха доста груби на пипане; на единият стол даже му бяха объркали посоката на едното краче; тапицерията на всички столове беше монтирана ужасно.
4. Допълнителният текстил липсваше.

На 10ти февруари дойдоха да си вземат „красотите“ обратно. Подписахме документ за рекламацията, изготвен лично от мен, в който бях упоменала всичките си забележки. Беше ми казано, че до един месец трябва да си ги получа обратно.

Тъй като мина повече от месец, миналата седмица посетих магазина им и ми беше казано, че трябвало да пристигнат края на тази седмица. Днес е краят на седмицата и разбира се управителят на фирмата не си вдига телефона.

Ситуацията е такава, че преди 3 месеца си платихме като попове, а все още се храним на пластмасова маса и столове.

Съветвам никой ама никой да не си купува нищо от магазини Бали в гр. Варна.