Никога, никога не пазарувайте от тези магазини! Освен ако не искате да останете измамни и излъгани!
След едномесечна драма, буквално ДРАМА с рекламацията на чифт обувки, който се скъсаха и разлепиха на второто обуване с ръка на сърцето мога да кажа че повече никога няма да посетим Магазин TendenZ в Paradise Center гр.София !
След точно един месец обувките ми бяха върнати след рекламация ЗАШИТИ НА РЪКА неправилно,грозно дори на пръв поглед и невероятно криво, незалепени, което беше също причина за връщането. Отговора на нелюбезното,нагло и невъзпитано момиче на касата, според което Клиента Никога няма право, обръщение като Добър Ден, Извинете и разговаряне на Вие е напълно не понятно за нея –
„Миии можем пак да ги върнем за рекламация, кат’ не ви харесва или ходете се оплачете в КЗП !?!?!?!“
Аз не мога да повярвам как в 21век се наемат необразовани, невъзпитани и с всякаква липса на елементарно възпитание и култура хора?! Как може на служебен телефон да се отговаря с „Алоуу“ и на поздрав с „Добър ден!“ да се отвръща с „Да!“ … Въпросното момиче, което се представи като Емилия, е една карикатура в този магазин, една анти реклама и отблъсква дори и малкото доволни клиенти.
Изобщо не е за коментар практиката с неосъществените рекламации, задържането на продукт, който клиента е заплатил, в рамките на един месец за да се коригира на ръка? Или буквално да се принуди клиента да остави некачествените и умишлено не правилно поправени обувки за още месец ?!?
И попаднах на подобен на моя случай от 2009… И след 7 години никаква промяна! Поне по адекватен и дори с минимална култура и възпитание персонал да бяха наели…
И както е написала дамата в поста си накрая, а аз напълно споделям мнението й :
„Защото не се ядосвам за това, че съм хвърлила 50 лв на вятъра (а трябва, защото по-добре да ги бях дала за благотворителност), не се ядосвам за пропуснатата възможност да нося точно ТЕЗИ обувки за пролетта (добре, че имам достатъчно много… ами ако нямах?). А ме е яд на тоталното БЕЗХАБЕРИЕ, обзело хора от бизнеса, които би трябвало много отдавна да са научили златното правило – 1 ДОВОЛЕН КЛИЕНТ = 100 НОВИ, А 1 НЕДОВОЛЕН КЛИЕНТ = 1 000 ПРОПУСНАТИ…. За финал, моят съвет – ПО-ДОБРЕ НЕ КУПУВАЙТЕ НИЩО магазините Tendenz. ЩЕ СИ СПЕСТИТЕ МНОГО НЕРВИ… „