Здравейте, наскоро си поръчах продукт по телефона, който е оставен в сайта на онлайн магазина, от голяма и известна фирма. Предложиха ми е да е на изплащане, тъй като цената беше доста висока, аз се зарадвах. Конкретната фирма няма вина за загубените ми 2 часа в телефонни разговори и за това няма да я споменавам.
Ще се опитам да преразкажа максимално сбито историята, но просто никога повече няма да взема каквато и да била стока на изплащане. Та казах данните си на момчето от фирмата, за да могат да пуснат заявка за лизинг. До тук добре. Следва обаждане от кредитен отдел не знам на коя банка !?! пак за същите данни, че да ги сравни девойката. Следва обаждане и от банката и пак ми искат данните, казвам й че преди малко съм ги казала на колежката й. Оказва се, че запитване е пуснато до 2-3 банки, и от всякъде звънят да потвърдят изформацията. Лудницата е пълна. След 4 разговора на една и съща тема, следва пак обаждане от кредитния отдел, оказа се, че е към фирмата, от която си поръчвам продукта. От там разбирам към коя банка ще е кредита. НОО аз исках да е за 6 месеца, те са го удобрили за 12 месеца. Хайде пак обаждане да проверят може ли, не може ли. Ураа можело. Минали са само 2 часа, през които говорех непрестанно с някой по този казус. А именно времето, беше причината да избера поръчка по телефона, да не се налага да губя време да ходя на място и да чакам удобрение пред някое гише!
Уж за улеснение, а напрактика все едно си бях взела половин ден отпуска.