На 25 април подписах договори към Виваком за две услуги. Първият договор в Магазин/ Дистрибутор 5217 с Вх. № 20160425112617-36885837 и Договор № 8502036812250416-36885837 беше за телевизия и интернет- там всичко е наред по него. Вторият договор имаше и той проблем, както и третият договор има. Във вторият Договор № 850203681225042016 – 36886170, с Вх. № 20160425113842-36886170, Магазин/Дистрибутор 5217, в който влиза закупуване на апарат Nokia Lumia 630 – сериен номер на устройството 35716006327862, който платих в брой и прехвърляне на карта от един абонат към друг. Третият договор с № 850203681225042016-36886820, с вх.№20160425120222- 36886820, Магазин/Дистрибутор № 5217 влиза прехвърляне на още една карта от един абонат към друг и взимане на апарат Sony xperia Z5 compact със сериен номер на устройството 354282078209752 на изплащане с промоция от Виваком , която беше валидна за месец април. Понеже Виваком се забави с прехвърлянето на номерата, и по вина на Виваком не получих апаратите на 25 април. Трябваше всичко да е готово на 25 април по договора, който подписах. Като отидох да взема апаратите след час от Магазин/ Дистрибутор 5217, понеже трябваше да мине процедурата за прехвърлянето на картите от единият оператор на другия, започнаха нарушенията от страна на Виваком. Всички такси, които бяха изискани от мен на стойност 90 лева за „предплащане“- пазя касовите бонове, ги платих при подписването на договорите в Магазин/Дистрибутор № 5217. Само че като отидох да взема телефонните апарати, ми казаха от Магазин/Дистрибутор № 5217, че на 3-ти май 2016г. след празниците ще ми ги дадат това ми се каза от Магазин/ Дистрибутор 5217. После взеха да ми обясняват, че всички прехвърляния от един оператор Виваком са ги прехвърлили колегите им за след Великденските празници от Магазин/ Дистрибутор 5217 – но аз като потребител не мога да бъда ощетена заради лошата координация и забавената работа на служителите на Виваком. Като отидох на 3 май 2016 г.в Магазин/Дистрибутор № 5217, получих от Виваком едната карта и апаратът Nokia Lumia 630 – сериен номер на устройството 35716006327862, който купих в брой на стойност 50 лева на 25 април и това стана след разходки няколко пъти в този ден до Магазин/Дистрибутор 5217, понеже все нещо Виваком обработваше и ме върнаха с думите, че „ тече процедура“. Това ме озадачи, защото, когато човек сключва договорни отношения с една фирма – двете страни трябва да бъдат изрядни една към друга иначе каква стойност има подписания договор, след като от страна на Виваком той е в нарушение и до днешна дата – 11 май 2016 г. Апаратът на изплащане Sony xperia Z5 compact със сериен номер на устройството 354282078209752 и картата към него, не ми ги дадоха на 03 май 2016г. от Магазин/Дистрибутор 5217 на Виваком, защото промоцията била свършила в дните, които ме мотаеха и ме разкарваха служителите на Виваком от Магазин/Дистрибутор № 5217 и са променили по свое усмотрение датата от 25 април 2016 г., когато подписах договора и предплатих, видно от бележките, на 3 май 2016 г., когато на парче Виваком със закъснение свърши друга част от задълженията си по договор към мен. Тогава от Магазин/Дистрибутор № 5217 ми казаха, че системата била отчела телефона на по-висока цена от деня, когато чекираха апарата . Но не може клиентът да е потърпевша от неразбориите във Виваком – защото ако не бе тази промоция, аз нямаше да сменя мобилния си оператор. Затова искам – или Виваком да изпълни задълженията си към договор с № 850203681225042016-36886820, с вх.№20160425120222- 36886820, Магазин/Дистрибутор № 5217, при условията ми на подписване на 25 април 2016 г., или да бъда компенсирана по някакъв начин или да бъде прекратен, договор с № 850203681225042016-36886820, с вх.№20160425120222- 36886820, Магазин/Дистрибутор № 5217, защото той и до момента не е изпълнен от страна на Виваком и аз не получих апарат на лизинг Sony xperia Z5 compact със сериен номер на устройството 354282078209752. Излизаше по голяма вноска от тази, на която предплатих при сключване на договора. Съответно вноските стават по високи и от Магазин/ Дистрибутор 5217 ме помолиха да подпиша декларация, че съм съгласна да ми се използват личните данни, които изпратеха на колегите им за колекция в цената с молба от Магазин/ Дистрибутор 5217 да се коригират данните в системата, защото излиза по висока сума , за да мога да си взема апарата на цената на която съм го предплатила услугата и съм сключила договор. Съответно процедурата трябваше да е готова за 24 часа по думите на служителите на Магазин/ Дистрибутор 5217 и на 4 май да си взема телефона Sony xperia Z5 compact със сериен номер на устройството 354282078209752 и картата с него понеже вървят заедно. Съответно 24 часа мина никой не беше разгледал процедурата и не беше направена корекция, а напротив просрочиха я. На 5 май ми дадоха втората карта след сумати мои скандали и разходки в 17.30 часа в Магазин/ Дистрибутор 5217 , а телефона Sony xperia Z5 compact със сериен номер на устройството 354282078209752 не ми го дадоха защото все още никои не беше започнал да работи по процедурата. На 9 май почнаха да работят по процедурата и на 10 май ми се обадиха Магазин/ Дистрибутор 5217 да отида си взема телефона Sony xperia Z5 compact със сериен номер на устройството 354282078209752 всичко било готово вече. Като подписах останалите документи и чикираха телефона се обадиха на колегите им от лизинговия отдел да потвърдят процедурата понеже се чекира апарата ми се отказа да се даде, защото на 25 април не били потвърдили уж от лизинговият отдел, че мога да взема телефон на лизинг, а от Магазин/ Дистрибутор 5217 били сбъркали и потвърдили сами лизинга за телефона Sony xperia Z5 compact със сериен номер на устройството 354282078209752. На 10-ти май започнаха да си водят вътрешно разследване между Магазин/ Дистрибутор 5217 и кой е сгрешили между отделите . В мен са всички документи и касови бележки . Такова чудо не ми се беше случвало до сега. Аз няма да оставя нещата ще си търся правата. Не ме интересува , че нямат синхронност между отделите и не могат да работят нормално. Не може да ходя по няколко пъти на ден до Магазин/ Дистрибутор 5217 и да ми се казва, че след час ще са готови, и като стане 17.30 часа да остане за следващият ден. Днес на 11 – ти май като отидох в Магазин/ Дистрибутор 5217 на Виваком управителката на Магазин/ Дистрибутор 5217 се обади на някой, който и каза, че ми се отказва лизинга ,който на 25-ти беше потвърден за телефона Sony xperia Z5 compact със сериен номер на устройството 354282078209752. Предплатила съм 90 лева на Виваком. Не получих писмен отговор, защо и на какво основание ми го отказват при условие че ми го бяха потвърдили лизинга за телефона Sony xperia Z5 compact със сериен номер на устройството 354282078209752, който аз искам да си ползвам. София С уважение: Виктория Милчева Вчера съм пуснала жалба до VIVACOM Обслужване на Клиенти,Омбудсман на Република България,Комисия за защита на потребителя, Българска национална асоциация Активни потребители

Предложена категория: