Не коректна фирма – Дивера Фактори или https://pranekilimi.bg/

На 04.06.2017 направих поръчка номер 863 за вземане от адрес, пране и връщане на адрес на 3бр. килими. Комуникацията беше нормална, служителите любезни и по нищо не се усъмних в качеството на предлаганите услуги. Спазиха точно срока за изпиране и ми доставиха изпраните килими на адреса отново точно в уговорения час. Килимите бяха пакетирани в полипропиленови чували, и не ми беше предложено да бъдат разопаковани, да ги огледам преди да ги приема (както е записано в общите условия на фирмата- „Рекламации се приемат в момента на доставка, като килимът се разопакова пред клиента със съдействието на наш служител.“), платих поисканата сума от 22.40лв, попитах това ли е само, нещо няма ли да подписвам- отговора беше не. Направи ми лошо впечатление, че НЕ МИ БЕШЕ ИЗДАДЕН НИКАКЪВ ДОКУМЕНТ ЗА ПЛАЩАНЕТО, но не предполагах че може да има проблем с килимите (все пак това е ‘само пране’) и съответно ги приех и се върнах на работа. Вечерта, след като ги разопаковахме вкъщи открихме, че: • килимите бяха полумокри и бяха отлежавали пакетирани така поне 24 часа, съдейки от тежката и задушлива неприятна миризма на спарено и канализационни води • по повърхността на килимите имаше множество боклуци, влакна, косми- видимо не бяха почистени с прахосмукачка преди изпирането • единия от килимите, който беше бял преди прането беше придобил жълтеникав отенък, като по краищата ясно си личаха цели жълтеещи петна, които на докосване изглеждаха като стопени от нагряване за принудително сушене; по ръбовете конеца беше буквално разтопен Обадих се, за да попитам как може да предявя рекламация, служителката ми отговори, че това и е личния номер (единствения номер, обявен навсякъде за контакт с фирмата!!!) и вече е във вкъщи, затова ми е вдигнала след работно време- да се обадя на следващия ден в работно време, за да го обсъдим с шефката и. На следващия ден, поради ангажираността ми съпругата ми е провела 3 разговора и е получила уверение, че въпросната шефка ще и върне обаждане, но уви- никакво обаждане не е върнато. Накрая спряха да ни вдигат телефона. Като резултат имаме ДВА, на практика отново за пране килима и ЕДИН- за изхвърляне. Моля да вземете отношение по случая. Прилагам снимки, на които се вижда:
• непочистените преди прането килими- видими са множеството боклуци, прашинки, влакна, косми и т.н.
• наложен бял лист до повредения бял килим, за да се види с ясен контраст пожълтяването (преди прането килима беше почти толкова бял, колкото приложения лист). На живо и дневна светлина се виждат ясно и жълтеещите петна по краищата (на снимките не личат толкова ясно, но мога да предоставя килима за оглед)
• снимани под ъгъл две стопени до основа петна от повърхността на повредения килим
• разтопения обкантяващ конец по ръбовете

След 3 мес. разследване се разбра:
- Фирмата има още на нейно име кафе, автомивка и малка строителна фирма. Килимите са и нещо странично
- не мога да им направят нищо от КЗП, тъй като не съм подала според тях в регламентирания срок жалбата към фирмата. В документа по-горе пише, че многократно се опитвах да се свържа с тях, като накрая вече спряха и да ми вдигат тел. Странно как бих могла да го направя?!?
- сайта на фирмата – https://pranekilimi.bg/ в последствие се преименува, сложиха се други условия за рекламация и дори по едно време нямаше тел. за връзка
- В момента очаквам НАП да си свършат поне работата за неиздадена кас. бележка.

Искам все повече хора да разберат за тая фирма на мошенници.

http://www.nekorektno.bg/wp-content/uploads/gravity_forms/1-c613c8f6c54ee219d598ff8dbb7122bc/2017/10/DSC_0294.JPG
http://www.nekorektno.bg/wp-content/uploads/gravity_forms/1-c613c8f6c54ee219d598ff8dbb7122bc/2017/10/IMG_6294.JPG
http://www.nekorektno.bg/wp-content/uploads/gravity_forms/1-c613c8f6c54ee219d598ff8dbb7122bc/2017/10/DSC_0303.JPG

Предложена категория:

Отговори / Коментирай

You must be logged in to post a comment.

ПУБЛИКАЦИИ

Категории

Архив по дата

октомври 2017
П В С Ч П С Н
« сеп   ное »
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031