Изключително некоректно отношение от страна на Плесио Компютърс ЕАД и онлайн магазина им plesio.bg.

На 18.10.2017г. направихме поръчка за мастиленоструен принтер от онлайн магазина им. В деня, в който получихме принтера и направихме опит да го инсталираме, установихме че принтера е с дефект изразяващ се в това, че не може да разпознае касетите. И така на 30.10.2017г., принтера ни отпътува за наша сметка към сервиза на Плесио. Към дата 4.12.2017г. не сме получили нито становище, нито каквато и да била вест от въпросната фирма. Правихме опити да се свържем с тях чрез националният им телефон и от тук започна развъртането между кол център и сервиз. Едните казват едно, другите казват друго, едните не предали на другите и т.н.

Най-наглият отговор, който получихме бе на служител от кол центъра им, който заяви, че тъй като принтера е купен на фирма, а не на физическо лице и законите на КЗП не важат, при фирмите било малко по-така. Под по-така се разбра, че тъй като спор между две фирми се решава в съда, а е ясно, че за 130лв няма да се стигне до съд, може да ни развъртат.

Колеги, можете да ни развъртате, но не е коректно!
Апелирам, всеки който мисли да закупи нещо от тази фирма да се замисли ДАЛИ СИ ЗАСЛУЖАВА!!!!

Предложена категория: