Добре зареден магазин, чудесен онлайн такъв, прекрасна комуникация по телефона със служителите на компанията. Мили, любезни и отзивчиви…..Уви всичко свършва до тук. Докато ти продадат стоката. А после….??? После се оправяй както можеш. Ужасна да не кажа отвратителна обратна връзка. Закупих DSLR фотоапарат NIkon D5600 на лизинг от онлайн магазина им. Всичко беше чудесно докато на 4-тия ден затвора на фотоапарата се прецака и се отваряше и затваряше, когато на него му е кеф. След 3 дни надежди и мъки, че ще се оправи, в законово установения срок върнах фотоапарата в сервиза в магазина им в София лично. Нищо че съм на 100км от тях ( да разходите по връщането са за моя сметка….. съдба) Първоначално господин управителя се опита да ме баламосва, че ще го изпратят на официялния сервиз на Никон за становище да проверят дали фотоапарата наистина има проблем и чак след това ще ми съобщят дали ще ми го ремонтират, заменят с нов или ще ми върнат парите и ме предупредиха най-любезно , че по закон срока бил един месец, ама понеже било Никон ( скъпа техника) можело да се наложи да изчакам и 2-3 месеца докато получа отговор че сервиза може да било в чужбина:) Пътува просто с куриер костенурка сигурно. Хахаха представяте ли си ? Кой нормален човек би чакал толкова време и през това време да си плаща вноските по лизинга за нещо, което не е негово и не употребява. Разбира се веднага отказах предложението на „милия“ управител и в правото си поисках да ми се замени фотоапарата с нов и не желая, нямам време и нерви, да чакам някакво си становище на някакъв си сервиз, който и те дорите не знаеха къде се намира. В България ли, в Камбоджа ли, в Шри Ланка ли. Управителя след като разбра чудесно, че няма да му се вържа на махленските номера и опитите да ме разиграва, се съгласи на замяна. Звънна един телефон да провери дали го имат в наличност( някъде си неясно къде, не в магазина) и след разговор с него се разбрахме, че на следващия ден ще го поръчат и най-късно до седмица е при тях и ще ме уведомят по телефона, кога ще пристигне апарата при мен. Върнаха ми пари по клиентски номер( не в банковата ми сметка) с идеята, като пристигне апарата, парите от сметката на клиентския ми номер при тях пак да си отидат при тях вече за новия фотоапарат. Получих си приемо предавателния протокол и си тръгнах доволен и щастлив от магазина, дори благодарих за любезността и отзивчивото поведение на служителите. Да ама не. Всичко си е било голямо театро достойно за сцената на народния театър. След 8 дневно чакане реших да звънна в магазина и да проверя как вървят нещата. Доставен ли е фотоапарата и т.н. Комуникирах с поредния любезен и отзивчив служител от магазина, който по телефона неколкократно се опитваше да ме убеди как върнатият от мен апарат си работил без никакви проблеми и нямал посочения дефект от мен, и съм го върнал без основания и всякакви глупости от подобен род. След като му обясних,че аз този апарат съм го върнал и вече не ме интересува и очаквам новия, го попитах какво се случва всъщност с него. След няколкосекундно сепване и мълчание, служителя ми избълва поредната глупост. Цитирам “ Да, запознах се с вашия случай, търсим ви бройка, мислехме, че имаме налична но се оказа, че нямаме, но търсим да ви поръчаме и в най-скоро време ще си получите новия фотоапарат, просто трудно се намира, но ще го поръчаме и ще пристигне най-рано след седмица.“ Този път реших да изчакам още 10 дни, все пак съм разбран човек и влизам в положение! Вчера 28.03.2018 17 дни след като съм върнал фотоапарата за замяна с нов същата марка и модел, писнало ми вече от чакане на така и неслучващо се телефонно обаждане, реших да се направя на нов клиент и да се позаинтересувам от фотоапарата. След разговор с поредния любезен и отзивчив служител на магазина разбрах, че фотоапарата го няма в наличност при тях но го имат на склад и ако съм заинтересован след поръчка, до два дни най-много ще бъде при тях и ще ми го изпратят до желания от мен адрес 🙂 Ха сега де и какво се получава сега??? Когато си нов клиент гледат по възможно най-бързия начин да ти вземат парите и да си получиш желаната стока, за 2 дни, подчертавам 2 дни което си е нищо, а когато вече си клиент и желаеш замяна за което си в абсолютното си право, и което ти е обещано, 17 дни в цяла България, Гърция и не знам още къде не могат да открият един фотоапарат. В късния следобед с мен се свърза по телефона представител на официялния сервиз на Никон, който видите ли се оказал в България. Техникът каза, че е получил апарат Никон Д5600 от Плесио Компютърс и протокол за предявена рекламация с дата 27.03.2018. Безумие. Върнал съм фотоапарата, на 11.03.2018 в указания по закон срок. Техникът отрече да има такъв протокол при него с такава дата и има само протокол от дата 27.03 с моето име и моят телефон, сякаш аз съм предявил претенции към Никон и ми звъни да ме пита какъв всъщност е проблема с фотоапарата защот служителят на Плесио не бил описал ясно и разбираемо какъв е проблема. Нищо ,че аз лично на крак и на управителя и на техника в сервиза в магазина обяснявах надълго и нашироко поне 30 минути какъв е проблема и надлежно снимах пред тях за да се убедят лично с проблема на затвора. Пародията продължава с пълна сила. Днес 29,03 вече не издържах и звънах пак на сервиза в магазина им. Този път получих 3ти различен отговор от 3ти пореден различен любезен служител. “ Господине, чакаме становище от официялния сервиз на Никон да вземат решение дали да ви заменим фотоапарата. Хахахаха цирк неземен.Най-накрая всъщност се намери един откровен служител при тях да ми обясни защо всъщност се бави доставката на новия фотоапарат и сам доказа как неговият началник и другият му колега просто са ми говорили глупости и са ме баламосвали за да не им досаждам и да ги оставя на мира. А първоначално аз категорично отказах да чакам каквото и да е становище. Ясно бях заявил, че или ми връщат парите по банкова сметка веднага или ми заменят фотоапарата с нов работещ. Съгласявайки се управителя ме подвежда да му се доверя, разчитайки, че като голяма фирма те наистина са коректни и лоялни както клиентите им към тях. Пожелах да разговарям, не със сервизния техник, защото към него нямам претенции, а с управителя на магазина или с някой с правомощия, който да ме осведоми ще имам ли аз фотоапарат и кога или няма да имам. Така и не ми дадоха да разговарям с такъв човек, а получих поредното обещание от техника, че лично той ще се обърне към хората от които зависи това и поема ангажимент на другия ден да ми звънне и да ме информира по телефона, как ще продължат взаимоотношенията ни с магазина. В същото време аз отказвам да плащам вноските си по лизинга защото все още не знам дали ще имам фотоапарат и в крайна сметка вероятността да се откажа от покупката клони към 100% . Нямам фотоапарат, не плащам лизинг. Близко до логиката.Своевременно съм уведомил кредитната институция за казуса ми с магазина, откъдето хората бяха много любезни и компетентни и ми обясниха надълго и на широко, че няма проблем да разваля договора си с магазина и с тях, те ще си получат парите обратно от магазина, само че на мен като клиент ми се влошава кредитната история заради отказа да плащам вноските си докато не си получа фотоапарата и своевременно въпреки възстановяване на сумата от магазина, ще дължа лихва на банката за срока в който съм бил потребител на стоковия кредит. Хах. Нищо нямаш на лице, нищо не използваш и накрая се оказваш задлъжнял на банката. Разбира се въпроса не е в 5-те, 50-те или 500лв лихва. Въпросът е принципен, че като клиент, който няма никаква вина за случващото се и заради някакви си некоректни и некомпетентни управителчета, търпя вреда и трябва да плащам нещо просто ей така видиш ли щот фирмата голяма и ни и пука за теб а с банката неможеш да се пребориш. Да от банката са си прави да си търсят тяхното и не го успорвам. Дано има КЗП и вземат отношение, че всичко стана голям смях.Ще предявя претенции към магазина освен за възстановяване на сумата на кредитната институция и за заплащане на лихвата за периода на „ползване“ на потребителския кредит. Някак си се оказва, че фирма Плесио са бедни и тяхните добри и загрижени клиенти ги е грижа за тях ги кредитират безвъзмездно и лихвата отива за сметка на клиента а не на магазина 😀 😀 😀