В категория | Електронни магазини

Рекламация на мобилен телефон

Телефона е закупен през сайта www.get.bg на дата 01.06.2016г. и е доставен с куриер на 08.06.2016г. Касова бележка не е предоставена, а протокол за приемане на закупена стока, финансирана съгласно договор с Ти Би Ай Банк ЕАД. На 21.12.2017г. телефона е върнат с рекламация в офиса на фирмата за едномесечен ремонт както е по закон. След последвали още две рекламации, управителя на фирмата Теодор Павлович отказва телефона да бъде заменен. Писмено е подавано и запитване да ми бъдат предоставени номерата на вписаните рекламации в книгата за рекламации, но отговор не съм получила. При последното посещение за връщане на апарата попитах за входящ номер на рекламацията и отговора беше, че те си ги вписват! Кога и къде не се знае! Телефона не се описва в какво състояние се приема, взима се и след това не може да се докаже допълнителните вреди, които нанасят. Така или иначе телефона не беше преведен съответсвие с договорът за продажба, след три поредни рекламации. Телефона е върнат за 4-ти път, попитах възможно ли е да сменя телефона за по-скъп и да си доплатя или съм в правото си да разваля договора и да ми бъде възстановена заплатената сумаи и ми беше казано, че най-вероятно телефона ще ми бъде заменен със същия, но това трябва да го каже управителя. Опитваме се да се свържем с тях да ни дадът адекватен отговор какво следва от тук нататък, но никой не отговаря на посочените телефони за контакт, беше предадено на случайни служители въпросния управител Павлович да се свърже с нас, но до днес няма обратна връзка. Четири месеца очакваме приемливо решение от тяхна страна, но единственото нещо което получаваме насреща е арогантно и нагло поведение от въпросната фирма.



Отговори / Коментирай

You must be logged in to post a comment.

ПУБЛИКАЦИИ

Категории

Архив по дата

май 2018
П В С Ч П С Н
« апр    
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031