Миналата година имах случай, където МТЕЛ директно ме таксуваха за РАДИО ЗОРАНА. Аз не слушам радио, за тези които не знаят. Никога не съм и слушал. Както и да е. МТЕЛ беше преименуван на А1 след продажбата им преди няколко месеца. …За да започнат отново с глупостите. Забелязах, че през последните 2–3 месеца съм таксуван за глупост MUSICCALL. Интересно, при положение, че никога не съм активирал такава услуга A1 MUSICCALL (не желая да се пуска музика на позвъняващия, когато ми звъни). Писах на чат снощи на съпорт, и ми отговори, че тъй като съм преподписал договор, не съм се ползвал от правото си на “отказ от тази услуга”. Тоест, отново като РАДИО ЗОРАНА, тази глупост MUSIC CALL беше активирана автоматично. Договорът го получих от куриер, на место, и куриерът каза, че трябва “или да подпиша, или да откажа”. То самият договор – дълъг е 20 листа. Не съм очаквал, както и да е, че ще продължат с наглотиите. Сега се отказах с SMS на номер 1888 с текст “del” без кавичките. Пиша това и предупреждавам, да знаете какви пак ги вършат тези хора. Аз си следя и стотинката, обаче някоя бабка от село Долно Къпиново – ще си я таксуват с години. Попската ще си я таксуват.
1 коментар
Отговори
Трябва да влезете, за да публикувате коментар.
Мобилния оператор А1 продължава да краде от своите абонати.
След като бяха глобени с 10 хил. лева за това че не са предупредили хората че ще им откраднат парите от предплатените СИМ карти след изтичане на 3 месеца от активирането им, А1 сега са измислили нова измама.
http://www.dnes.bg/business/2017/01/29/sydyt-potvyrdi-mtel-si-mylchi-za-uslovie-pri-predplatenite-karti.330268
На мен ми откраднаха само 60 стотинки, но въпроса е принципен.. Ще разкажа накратко:
В неделя сутринта чувам телефона ми да писука. Взех го да видя за какво скърца, и гледам съобщение от А1 че сумата в предплатената ми карта е намаляла с 0,60 лв. Такова съобщение излиза само когато си ползвал тяхна услуга – обаждане, СМС или мобилен интернет. Но аз не съм ползвал нищо от това в последните 24 часа. Питам ги аз в онлайн платформата им защо ми взимат пари без да съм ползвал никаква услуга, а служителката не може да ми отговори конкретно. Бил съм ползвал услуга с добавена стойност, но не ми казва каква, а иска да платя 10 лева за разпечатка??? Аз не съм малоумен, за да им се набутвам още, и то за нещо което те са длъжни да докажат. Ако не могат да докажат че съм ползвал изрично заявена от мен услуга, значи са откраднали парите. С тази служителка приключихме, и пуснах жалба на имейл адреса им. На другия ден получавам отговор, че съм бил таксуван за услугата musicall. Само че аз никога не съм искал или активирал тази услуга. А от КЗП са изразили становище, че не може да се таксува потребител за услуга която не е поискал. И в условията на предплатената карта Стандарт, никъде не пише че ще бъда таксуван за тази услуга. Тук А1 са нарушили правата ми като са я активирали без мое съгласие. Гаврата и подигравката с мен продължава, като ми дават само по един отговор за 24 часа на моите възражения. Друга служителка ми отговаря следното – Не бихме могли да уважим искането Ви….. допълнителна проверка установи, че на 13.09.2019 г. Ви е изпратен SMS с текст: „Добре дошъл в Musicall! Нашата услуга ти дава възможност да активираш най-добрите хитове вместо сигнала свободно на твоя телефон. Първия месец услугата е безплатна, след това по 0,60 лв./мес. При отказ, изпрати STOP на 1888.
И пак обяснявам, че аз не съм активирал тази услуга, и следователно няма логика да се отказвам от нея с СМС. В съобщението пише, че имам възможност, а не задължение да я активирам. Насила не могат да ме накарат да плащам за нещо което не искам. Мутренските времена отминаха. Уви, те не желаят да се извинят и да ми върнат откраднатите пари.
Престъпници работещи за А1 – Александра Анева и Елизабета Пенчева.