Закупих UPS от тях. При доставката на UPS-а ми направи впечатление, че кашонът има следи от удар. Човекът ми каза, че така е получен от доставчика, че е сниман и ако има проблем може да се върне. Извадих го от кашона и понеже видимо нямаше поражения го приех. След тест обаче се оказа, че издържа 6-7 пъти по-малко време, отколкото трябва с конкретния товар и се включва предупреждение за проблем с батерията. Като се обадих на OUTMAX, първо се опитаха да ме насочат към сервиза на фирмата, от който са го купили, но аз казах, че искам да бъде сменен с друг. След това ми казаха да го закарам до техния сервиз, но аз нямам възможност и поисках да го пратя с куриер. Въпреки, че в сайта им пише „Разходите по връщането и обратното изпращане на сгрешени или дефектни стоки са за сметка на OUTMAX. BG“, се опитаха да ме убедят, че аз трябва да платя транспорта и в двете посоки, след това само в едната посока. Най-накрая приеха, че съм прав, но се наложи да им тълкувах дума по дума написаното в собствения им сайт. Изпратих го в понеделник до офис на Еконт, както ми казаха, получи се вторник сутринта, но го взеха в сряда и след това нищо. В четвъртък звъннах да питам какво става, казаха че в петък ще ми се обадят, но пак нищо. Следващия понеделник пак няма никаква информация. 3 седмици ме мотаха. Полъгах се да купя от тях заради ниската цена. Явно цената не е най-важното нещо. Отношението им куца. Лоша комуникация при рекламация. Прилагам снимки от сайта pazaruvaj.com на други оплаквания от хора със същия проблем като моя.