Имам пратка която беше прегледана от получател, и беше отказана – анорак, който му бил малък на получателя. Пратката беше върната във Варна и дължах 1 брой доставка, тъй като получателя плати едната доставка. Куриерът няколко пъти се опитал да се свърже с мен, което не знаех. Спя до късно защото работя вечер с Луизияна и Ню Хемпшир, САЩ и не мога да вдигам до следобед. Имах пропуснато повикване на 2 пъти, пробвах да върна обаждането, но никой не вдигна, изхвърли ме – това им е коренната практика, да не могат телефоните им да се наберат обратно, между другото. Защо ли? Трябваше да се досетя. Както и да е, свързах се с куриера за друга пратка по заявка (да изпратя), и куриера ми каза, че пратката била върната до получател. Не можех да повярвам. Проверих в системата, реално пратката ми е върната хаха. Това била „практиката на Еконт.“ Това ще кажа, това е една огромна измама, как ще върнат пратката ми без мое разрешение бе? Много нагли почнаха да стават. Това явно им е новата политика, да си напълнят гушите с 1-2 екстра доставки. Защо не и 3-4, може би 5-6. Супер дребнаво и гнусно, в момента това ще го шерна във Фейсбук и във всичките форуми, където съм регистриран, със скриншоти. Как ще върнат пратка да получател, който вече я е отказал. Това е невероятно тъпо. Дори пълен кретен би се досетил, че пратката пак ще бъде върната. В момента пратката няма да бъде потърсена тъй като човека вече я е отказал и е платил едната посока, и в момента тази пратка пак ще ми се върне, но този път ще дължа доставка в двете посоки, плюс първоначалните 6 лв. и стават общо 18 лв. и при положение че анорака струва 11 лв. – наистина ли мислят, че това ще им остане безнаказано, и ще платя тези пари хаха… Това е смешно и абсурдно. Няма да платя и 1 стотинка! Въпроса за мен вече става принципен. Това е супер некоректна практика и за първи път за 10 години в които работя с Еконт, смятам да пусна жалба в КЗП против Еконт. Съветвам ви да направите същото и да ги затрупате от жалби когато усетите наглостта им и когато се държат с вас като с говеда, не като с хора – това е което заслужават. Търсете си правата, хора! Като не могат да ме намерят по телефон 2 дни (само два пъти са ми звъняли), да ми пуснат един имейл или съобщение в системата да го прочета. Като стана си прочитам всички съобщения, така или иначе. Защо връщат без съгласие пратката ми, за да платя общо 3 доставки ли, и то я върнали при получателя обратно, който вече веднъж е платил и я е върнал. Това никъде по света го няма. Можеха да се свържат с мен ако искат, имам и Фейсбук дори, можеха и там да пишат. Имейл имам и го чета редовно. В профила на Еконт получавам системни съобщения от тях често. Да не говорим можеха да ми оставят пратката в офис на Еконт и да ми пратят SMS. Винаги си вземам пратките навреме, никога не връщам пратки, и съм „чист“ с Еконт. Ето с това се отблагодаряват на лоялността ви, хора – с наглост, лицемерие, и да ви се изплюят в лицето. Внимавайте много с тая фирмичка, много ядове ще берете! П.П. Миналата седмица да не говорим ми объркаха пратка и едва не ми отказаха пакета. Пратката ми отиде в друг град поради нехайността им.