Пиша ви относно поръчан гардероб от Мебелна борса никеа на 21.09.2019 с авансово плащане от 500 лв чрез пос терминал . В договора е описано време за изпълнение 40 работни дни. Аз търпеливо изчаках 50 работни дни, при което всяка връзка по телефона с фирмата ми беше заявявано, че още не пристигнал, очаква се следващата седмица. Реших да се свържа с фирмата производител, която е Ирим с въпрос дали се работи по поръчката ми. Те заявиха че не работят вече с Мебелна борса никеа, поради неизплащане на суми по договори. Но такава информация на мен не ми бе предоставена от съответния търговец. На 09.12.2019 заявих отказ от поръчката и възстановяване на сумата по банков път. Обещано ми бе да ми бъде преведена сумата до 10 работни дни. Това така и не стана. При връзка с тях информация относно това дали ще ми бъде възстановена сумата няма. И не съм само аз в тази ситуация много хора са със същите оплаквания. Има фейсбук страница срещу тях https://www.facebook.com/mebelnaborsanikea/. Както и форум с множество недоволни клиенти https://www.bg-mamma.com/?topic=908636 Има скандал с репортер https://www.plovdiv24.bg/novini/plovdiv/Zaplashvat-reporter-na-Plovdiv24bg-i-klient-sled-razkritiya-za-nerednosti-v-mebelna-borsa-Nikea-910136..