Клиенти, които поръчват онлайн и не си взимат пратките, не отговарят и на телефон. Някои от тях го правят съвсем целенасочено. За търговците с онлайн магазини е добре да проверяват най-напред основните данни за клиента, тъй като има една порода хора, които практикуват често този вид занимание. Ето една малка част от моите некоректни „клиенти“. Паула Генова имейл Paula.genova@icloud.com, тел 0889512003 Наталия Петрова с имейл poshnatalie@gmail.com и тел 0876041221. Инна Березовска с имейл innett2309@gmail.com, тел 0877948117 Гергана Цветанова с имейл geri.spasova@mail.bg, тел 0894999607 Димитър Грозданов с имейл madhead2222@gmail.com и тел 0882762022 Татяна Светославова с имейл tatyanasvetoslavova@gmail.com и тел 0877759406 Натали Кадирова с имейл natalikadirova40@gmail.com и тел. 0898824958 Лусия Павлова с имейл lusiqqq@abv.bg и тел. 0877807601
Подобни публикации
5 коментара
Търсене:
Последвайте ни!
Последни сигнали:
-
крайно некоректен купувачян. 24, 2023 | Електронни магазини
-
крайно некоректен купувачян. 24, 2023 | Електронни магазини
-
НЕКОРЕКТЕН КЛИЕНТян. 24, 2023 | Електронни магазини
-
НЕКОРЕКТЕН КЛИЕНТян. 24, 2023 | Електронни магазини
-
Внимавайте с Иван Атанасов Киричев ! 089780431Xян. 24, 2023 | Търговски обекти
Календар
Етикети
0886090826
olx
vivacom
АНГЛИЯ
Автокъща
Банки
В
Варна
Видин
Всички
ЗА
ИЗМАМНИЦИ
Измамник
НЕКОРЕКТЕН КЛИЕНТ
Некоректна
Некоректно
ОТ
ПЛОВДИВ
Политика
СА
СОФИЯ
Светослав Разнованов
автосервиз
бойлер
брокер
виваком
еоод
измама
измами
инспекция по труда
интернет
кмет
лъжа
магазин
мошеници
недвижими имоти
некоректен
некоректен работодател
некоректни
онлайн
пари
работа
сервиз
фирма
чужбина
„Някои от тях го правят съвсем целенасочено“
Нормално е след като сте били некоректен с някого той да ви прави фалшиви поръчки в последствие. Може да се оплачете на арменския поп! Като се научите да соазвате стриктно закона за защита на потребителите може и да се промени нещо за вас. Никъде в ЕС няма толкова некоректни търговци като в България. Имаше цяла тема в този сайт за такива като вас!
И нямате право да публикувате личните данни на хората!
Има закон за защита на личните данни и администратора на сайта е длъжен да заличава такива от сайта му!
Тук не става дума за липса на коректност от наша страна. Toчно коректността е отличителна черта според мненията от наши клиенти. Работим над 10 г. с клиенти от цялата страна и ганьовския начин на мислене преобладава. Има хора, които примерно поръчват от 3 места едно и също нещо и взимат, това което пристигне най-рано. Отказали се почти веднага след направена поръчка. И много други подобни.
ЛА относно личните данни на тези хора, това е най-малкото, което можем да направим за тях. Нека други търговци си проверяват клиентите преди да пратят нещо на някой такъв.
Справка в търговския регистър показва, че няма такава фирма – мартиамо еоод
Ето, че открих първата ти некоректност.
Никъде не се виждат и така изтъкваните от теб 10 г. опит и доволни клиенти. Това обикновено некоректните търговци си го измислят и правят фалшиви писмени похвали от несъществуващи клиенти. Достатъчно съм чел по сайтовете за номерата на такива като теб.
Измамниците се познавате от километри!
Заслужил си участта си, а за личните данни на хората ти пожелавам да те набарат от комисията за защита на личните данни и да ти скъсат….
О, разбира се че няма да публикувам фирмени данни тук. Нямам намерение и да доказвам годините дейност. Базата данни на магазина съдържа почти 20,000 клиента. От които тези , които цъфнаха тук са най-ярките примери за ганьовщина.
Търговците имат в сайтовете си изписани и фирми и ЕИК и адреси и телефони. Повече от логично е да желаят добра репутация. На клиентите…на тях н е им пука за тяхната. Затова и с лека ръка някои от тях си позволяват да действат некоректно.
Историите за Бай Ганьо не са измислени случайно. Горните имена са на хора, които действали особено нагло и затова съм им заформил „стена на срама”. Естествено админите може да искат да я изтрият, но ще остане задълго в индекса на гугъл.
Как мислите, нормално ли да е да позвъните на онлайн магазин и да искате да коментирате цените? А условията за доставка? След като всичко е ясно изписано.
А как Ви се струва след като опитате неуспешно да преговаряте цена или условия за доставка, след това все пак да си поръчате, но умишлено да не си вземете пратката. Става дума за продукти по поръчка с персонализация, а не хоп от рафта и в пратка.
Положително е, че все пак от над 20к клиента, едва няколко са сред некоректните.
Погрешно е да смятате , че сте наясно аз какъв съм и фирмата ми каква, за да си позволявате да давате подобно мнение.